Az üzletük 1970-ben Milánóban alakult, a Bovisa kerületben. Egykor kizárólag ipari terület, ma városi szövet, ahol a fenntartható építés, a termelő laboratóriumok, az egyetemi kampuszok és a kulturális terek keverednek. Jelenleg itt található a University Politecnico di Milano, amellyel együttműködnek a kutatásban és az induló vállalkozások létrehozásában.
Itt kezdték meg a gyártást - kezdetben eldobható pohár alakú maszkokat gyártottak -, és folyamatosan a minőségre fókuszálva fejlődnek. A CE-jelölés bevezetése után, 1996-ban, az első gyártók között voltak, akik tanúsítványt szereztek termékeinkre.
Az új évezred elején, 2003-ban kínálatukat az újrafelhasználható légzőkészülékekre is kiterjesztették: az ágazatban 20 éves tapasztalattal rendelkező, teljes és félálarcokat gyártó olasz Tecnopro felvásárlásának köszönhetően.
2010-ben megvásárolták a nagy teljesítményű szűrők gyártására szakosodott barcelonai létesítményt, kiegészítve termékkínálatukat: megszületett a BLS Iberia.
2012-ben átkeltek az óceánon, és partra szálltak Brazíliában: a dél-amerikai piac követésére és fejlesztésére megalapították a BLS do Brasil céget Curitibában.
2017-ben Rotterdamban elindították a BLS NorthWest divízióját, hogy kövessék a BeNeLux, az Egyesült Királyság és Írország növekvő piacát, jobb szolgáltatást kínálva ügyfeleiknek, és megerősítve kereskedelmi jelenlétünket az észak-európai piacon.
Növekedésük azonban nem áll meg, és 2021-ben további két értékesítési leányvállalatot alapítottak, a BLS France-t és a BLS Germany-t Franciaországban, illetve Németországban, hogy tovább összpontosíttak fejlődésüket és jelenlétüket Európában, valamint ügyfeleik állandó és precíz támogatását.
2014-ben avatták fel az új milánói központot, amely egy kis milánói dizájnt és rengeteg technológiát tartalmaz, 5.000 nm-en. Ez lehetővé tette számukra a gyártósorok bővítését és optimalizálását: különbségük lényege, amely a belső kutatáson és a gyártási folyamatok folyamatos innovációján alapul.
Ez egy olyan üzleti modell, amely azzá tette őket, amilyenek most: a negyedik ipari forradalom butikja, amely technológiai kultúrán, egyetemmel való együttműködésen, a termelés automatizálásán és az emberi erőforrások fejlesztésén alapul. Olyan terméket kínálni, amely meghaladja a vásárlók elvárásait.
Olaszországban és a globális piacon úgy nőttek fel, hogy a legjobb minőségű, tanúsítvánnyal rendelkező és folyamatosan megújuló termékeket kínáltak légzésvédelemre az ipari, katonai és egészségügyi szektorban. De ma egy új kihívás áll előttük.
A Covid-19 világjárvány idején a vírus elleni küzdelem élvonalában találták magunkat. FFP2 és FFP3 maszkok szállításával támogatták az olasz polgári védelmet és az európai intézményeket.
Megháromszorozták a termelést, megkétszerezték a munkaerőt, új gyártósorokba fektették be Olaszországban és Spanyolországban: hetek alatt évekig tartó átalakításokat hajtották végre.
A korábban csak néhány szakmai szegmenst érintő légzésvédelem ma már mindenki figyelmének középpontjában áll. Ez még fontosabbá teszi munkájukat, és még fontosabbá teszi társadalmi felelősségvállalásukat. És ennek szentelik minden energiájukat.
A minőség és az innováció jelentik utjuk alapját. Az emberek védelme az az érték, amely inspirálja őket, ezért továbbra is fektetnek a kutatásba és fejlesztésbe.
Céljuk, hogy élvonalbeli megoldásokat találjanak a biztonság és a fenntarthatóság terén egyre fejlettebb igények kielégítésére vagy előrejelzésére.
Az egyetemekkel való állandó kapcsolatuk lehetővé teszi számunkra, hogy olyan ötleteket ragadjanak meg és valósítsanak meg, amelyek mindig innovatívak, köszönhetően a friss, fiatal elmék kreativitásának és támogatásának. Ezek nyomán születtek meg az iparágukban egyedülálló projektek, köztük a körforgásos gazdasági rendszerük, amely magában foglalja a károsanyag-kibocsátás csökkentését, a termelési és logisztikai folyamatok fejlesztését, az újrahasznosított anyagok felhasználását, a hulladékok másodlagos nyersanyaggá való átalakítását, és 2022-ben elindították a az első IoT maszk az ipari világban, amely egyesíti a védelmet, a dizájnt, a technológiát és a kényelmet.
Számukra a jövő a „kényelemben” van. A kényelem nem luxus, hanem a dolgozók mindennapi munkakörülményeinek javításának módja.